Εσωτερικές Επιθεωρήσεις Ποιότητας
Η εφαρμογή του Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας και η συμμόρφωση του με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001 επιτυγχάνεται με τη βοήθεια τακτικών, προγραμματισμένων και συστηματικών Εσωτερικών Επιθεωρήσεων Ποιότητας που διενεργούνται τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο.
Εκτός από τις προγραμματισμένες επιθεωρήσεις, γίνονται και έκτακτες σε περίπτωση εισαγωγής σημαντικών αλλαγών στις υφιστάμενες διαδικασίες ή σε περίπτωση που η Επιτροπή Ποιότητας το κρίνει σκόπιμο.
Όλα τα ευρήματα των επιθεωρήσεων αυτών καταγράφονται και αν απαιτείται η λήψη Διορθωτικών & Προληπτικών Ενεργειών, επιβεβαιώνεται η επαναφορά στην προκαθορισμένη λειτουργία.
Τα ευρήματα των Εσωτερικών Επιθεωρήσεων Ποιότητας εξετάζονται σαν μέρος της Ανασκόπησης από τη Διοίκηση της εταιρείας.
Το προσωπικό που διενεργεί τις Εσωτερικές Επιθεωρήσεις Ποιότητας είναι ανεξάρτητο από αυτό που έχει την άμεση ευθύνη για την εκτέλεση των δραστηριοτήτων, ώστε να εξασφαλίζεται η ανεξαρτησία και η αντικειμενικότητα της επιθεώρησης.
Οι στόχοι κατά τις Εσωτερικές Επιθεωρήσεις Ποιότητας είναι:
- να αποδεικνύουν στη Διοίκηση ότι το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας λειτουργεί ικανοποιητικά
- να ανακαλύπτουν τυχόν μη συμμορφώσεις και να ξεκινούν τις απαραίτητες Διορθωτικές & Προληπτικές Ενέργειες
- να ανακαλύπτουν λάθη ή ανεπάρκειες του υφιστάμενου συστήματος